Shake bananowo- czekoladowy #yearofchocolate

Cześć!

Witaj w kwietniu! U Ciebie też jest tak ciepło? Tutaj, w Toruniu mamy 24 stopnie na plusie, więc wokół akademika grilluje gawiedź studencka :) My swojego grilla/ ognisko zrobiliśmy już kilka dni temu i było bardzo przyjemnie.
Już kilka dni temu miałam ochotę zrobić shake, na który przepis podam Ci za chwilę, ale jakoś tak zawsze coś było ważniejsze. Na szczęście dzisiaj już się do tego zmotywowałam, a raczej zrobiła to pogoda. Poszłam z moim ukochanym na spacer i w drodze powrotnej zaszliśmy do sklepu, żeby kupić potrzebne do przygotowania shake'a rzeczy.
Muszę przyznać, że zrobił nam on dobrze, ponieważ przyjemnie ochłodził nas w ten wiosenny upał :)



Koktajl ma znakomity smak, co jest oczywiste, skoro zrobiony jest z samych pysznych rzeczy :D

Jeżeli lubisz połączenie banana i czekolady zarówno w gorących, jak i zimnych pysznościach- dobrze trafiłeś, a ten przepis jest idealny dla Ciebie.


Przepis na shake bananowo- czekoladowy 

Składniki:

  • 2 banany (im dojrzalsze, tym słodsze);
  • 50 g gorzkiej czekolady (u mnie Wawel);
  • 2 szklanki mleka;
  • 2 łyżeczki kakao;
  • 1 łyżka miodu;
  • 4 kostki lodu

Przygotowanie:

  • Banany pokrój w paski.
  • Czekoladę zetrzyj na tarce z dużymi oczkami, lub posiekaj nożem.
  • Do blendera włóż banany, połowę przygotowanej czekolady, kakao, lód, zalej mlekiem i posłódź miodem.
  • Wszystkie składniki zblenduj do uzyskania jednolitej masy.
  • Przelej do szklanki i udekoruj pozostałą posiekaną lub startą czekoladą.
Shake'a najlepiej podać tuż po przygotowaniu.



Nie wiem jak Tobie, ale mi i mojemu ukochanemu przepis bardzo przypadł do gustu, ponieważ bardzo lubimy takie połączenia smaków. Już kiedyś robiłam podobny napój- przepis na niego i dwa inne znajdziecie TUTAJ.

Jeśli spodobało Ci się to rozwiązanie na upalne dni i chcesz wykorzystać ten przepis miło mi będzie, jeśli wrzucając go gdzieś do Internetu oznaczysz mnie hashatagiem #bakeitcozy  :)


Do zobaczenia! :)

Komentarze

  1. Właśnie narobiłaś mi ochoty na taki koktajl :) i chyba serio go dzisiaj zrobię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego jak tylko przygotować tego shake'a ;)

      Usuń
  3. Na pewno spróbuję. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie Ci smakować tak samo jak nam ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten koktajl, bardzo czesto zastepuje mi on sniadania. Do jego wykonania wykorzystuje 2 banany, jogurt naturalny, kakao, siemie lniane oraz napeczniale platli owsiane. Idealna propozycja na sniadanie dla zabieganych. 😄

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też robiłam z płatkami owsianymi- pychota! :)

      Usuń
  5. Mmm wygląda pysznie. U nas też ciepło i pięknie wszystko kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką czekolady, ale banany lubię. Chyba wypróbuję to połączenie - będąc jeszcze w liceum czytałam, że ma ono erotycznie podkrecac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to obiło o uszy ;)
      PS. Jak można nie lubić czekolady? :O

      Usuń
  7. Widze że jestem pierwszą obserwujacą :) dołaczysz u mnie na blogu? http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Lubiane