Mleczny napój czekoladowy #yearofchocolate

Cześć!

Witam Cię w kolejnym dniu maja :)
Wczoraj razem z całą paczką wybrałam się do Cybermachiny, żeby wygrać Marvelowy Quiz. Niestety nie zajęliśmy pierwszego miejsca, ale drugie też nie jest najgorszym, co nie?
Z racji tego, że wszyscy znowu grają w gry, a ja siedzę sama (z kotem), postanowiłam, że przygotuję coś na szybko z czekolady. Traf chciał, że akurat miałam wszystkie składniki potrzebne do zrobienia mlecznego napoju czekoladowego.



Jak już wspomniałam, dzisiaj padło na coś do picia. Ten tutaj to coś w rodzaju kogel mogel tylko, że z dodatkowym mlekiem.
Całość jest aksamitna i ma delikatny smak i z pewnością potrafi poprawić nastrój. W momencie, gdy to piszę popijam sobie od czasu do czasu rozkoszując się jego pysznością i uśmiech sam pojawia mi się na twarzy :)


Przepis na mleczny napój czekoladowy

Składniki:


  • 3 szklanki mleka;
  • 100 g gorzkiej czekolady;
  • 2 żółtka;
  • 1 łyżka cukru;
  • 1 łyżka cukru wanilinowego.

Przygotowanie:

  • Czekoladę pokrusz na mniejsze kawałki.
  • Mleko podgrzej i dosyp do niego czekoladę.
  • Wszystko razem mieszaj na małym ogniu, aż czekolada się rozpuści. Odstaw do wystygnięcia.
  • Żółtka utrzyj na białą masę z cukrem i cukrem wanilinowym.
  • Do masy dolej wystudzone mleko czekoladowe i miksuj do połączenia składników.
Przepis jest banalnie prosty, a efekt końcowy jest fenomenalny, Właśnie przed chwilą dałam jedną z buteleczek mojemu ukochanemu i mam nadzieję, że jemu zasmakuje tak samo jak mi.
Skrycie też liczę na to, że i Wy przygotujecie ten napój u siebie i podzielicie się ze mną zdjęciem wstawiając je na Instagrama z hashtagami #bakeitcozy #yearofchocolate.

A ja tymczasem uciekam czytać Harry'ego Potter'a. Może w to nie uwierzysz, ale nigdy wcześniej tego nie zrobiłam ;)



Do usłyszenia! :)

Komentarze

Lubiane