Podsumowanie roku i pierwsze urodziny bloga!

Cześć!

Witaj w Nowym Roku! Mam nadzieję, że Sylwestra spędziłeś tak, jak chciałeś :) Mój Sylwester był udany, w wybornym towarzystwie.
Dzisiaj, wyjątkowo przybywam z postem podsumowującym miniony rok, bo tak- Bake it cozy obchodzi pierwsze urodziny!
Dokładnie rok temu pojawił się pierwszy wpis na blogu.


Pierwszy stycznia jest dla mnie ważną datą. Jest zapowiedzią czegoś nowego i momentem, w którym można spojrzeć za siebie, na rzeczy, które się zaplanowało i co z nich się sprawdziło. Ja zawsze mam dużo postanowień i niestety, wiele z nich nie może dotrwać do końca roku, ale z tego postanowienia tutaj jestem naprawdę dumna.

Cieszy mnie to, że odkryłam w sobie pasję do pieczenia i po kilku latach zauważyłam, że mogę dzielić się nią z innymi, z Tobą. Przygotowywanie przepisów innych osób, własna interpretacja znanych deserów, czy wymyślanie czegoś samodzielnie to coś, na czym chciałam oprzeć swojego bloga. Pierwotny zamysł ze zrobieniem wszystkich przepisów z Czekolady (przeczytasz o tym w pierwszym poście) okazał się zbyt trudny, mimo że było ich 98.
Nie mniej jednak jestem zadowolona z tego, że podzieliłam się z Tobą ponad czterdziestoma przepisami w 2017 roku. Mam nadzieję, że w tym będzie ich więcej i że nadal będą się u Ciebie sprawdzać. Bardzo mnie cieszy, gdy dostaję wiadomość, czy komentarz, że słodkości z mojego bloga sprawdziły się na rodzinnej imprezie, czy do kawy z przyjaciółką :)

Chcę, żebyś pamiętał, że gdy zrobisz coś z mojego bloga, zrobisz temu zdjęcie i wrzucisz gdzieś do Internetu możesz oznaczyć je #bakeitcozy. Będzie mi bardzo miło móc oglądać Twoje wypieki.

Teraz zapraszam Cię do obejrzenia małej słodkiej galerii zdjęć:











































Część ze zdjęć jest w nieco gorszej jakości, ale to przez to, że jakiś czas nie miałam aparatu i musiałam wykonywać zdjęcia telefonem.
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną w tym i następnych latach <3


Do usłyszenia!

Komentarze

Prześlij komentarz

Lubiane